loading...
MuSiC..is..LiFe
!!!! بازدید : 319 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر خلوت به نام میبینیم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

دیگه همه بکن همه گربه نرن
روز مخا پوک شکما گنده تر
آخه گل پسرم تورو چه به گل پسرم
شدی سوژه خنده کل شهر
این روزا همه خوبن از زرنگا شدن
تو همه جمعا خالی ببندا پرن
همه تو ماشین دارن با … می لاسن
یا عشقش و دارن باش قصه می سازن
فرق دارم من از هر جهت با تو
هر چند قدم میکنی کج تر راهتــو
بخور ساندیس حرف گوش و هیز میزنی
داف بهت را نمیده میری بنز میخری
ما ایرانیم هنوز سلامت
شبا بیداریم و رپ میکنیم تلاوت
حقیقتا رو میگیم و بد میشه حالت
انقدر دروغ شندیدی شدی بد عادت

•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••

اَ اونام که امثال تو رو به دل نمی گیرم
من یه کشتیم که هیچ وقت به گل نمیشینم
من یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشت حواسم
امثال تو رو به دل نمی گیرم
من یه کشتیم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشت حواسم

•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••

اِشکل داره خفت میکنه
به روت میاریم بهت برم میخوره
میدویی برسی به ما خب ولی نفس می بره
دو خط حرف حق میزنم مخت ورم میکنه
لاتی پرتم اثرات الکله
مرد نما، حضرات عضله
خبره هام که باستانی کار
به هر دری بزنی یه داستانی دارن همش
سنگا رو جای زدن میچینم شون دورم
کلی کفتار تو رام میبینمشون پرن همه
واس اینکه جای پامون خالی شه بگیرنش
صف وایستادن اینا جایزه بگیرن
اَ اونام که حرفامو رک میزنم
شوک میدم به مخت تو سر صبح میپرم از جام
میگیرم چندتا کام خوب
میشینم بد با حال توپ
وا میکنم چشمامو زل میزنم به تهران

•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••

اَ اونام که امثال تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتیم که هیچوقت به گل نمیشینم
من یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشت حواسم
امثال تورو به دل نمی گیرم
من یه کشتیم که هیچوقت به گل نمیشینم
یه ماشینم که دنده عقب نزاشتن واسم
خواستم مغز نشه مریض اما نزاشت حواسم

MP3 320 MP3 128
Amir Khalvat – Mibinim Amir Khalvat – Mibinim

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم خوانند رو بیشتر دوس داری؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 436
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1,858
  • بازدید کلی : 64,762